Thursday, April 17, 2014

NIRVANAYA ULAŞMAK




Bu sıralar gözüme batan bir konu var ki doğru kelimeleri bulup anlatabilirmiyim bilmiyorum, o yüzden kabaca anlatmaya çalışacağım ve eksik kalan yerleri sizin doldurcağınızı düşünüyorum.


Birkaç sene öncesine kadar sosyete henüz tasavvufu keşfetmeden önce, hz mevlana deyimleri, deyişleri, kıssaları sosyal medya ya bu kadar düşmeden önce, kişisel gelişim kitapları vardı hayatımızda. Çok şükür bu akıma hiç kapılmadım, dışardan verilen sahte güç bir gün çökecektir oysa ki içimizde ki imanın tadı bizi her koşulda daha güçlü yapar, işte tam da bazı kesimler bunu keşfetti ve kabaca ALLAH  var gerisi yalan, Mevlana herkesi sev dedi, hepimiz sevgi kelebeği olduk,  söylemi üzerine bir çok kitap piyasa da yerini aldı.


Belki de bu akım AŞK kitabıyla da başlamış olabilir, emin değilim. Orda malum Şems Tebrizi hz atfedilen 40 deyim epeyce sosyal medya da yer bulmuştu.


Din moda olunca yeni para kazanma yolları da türemiş oldu. Yani nırvana'ya ulaşmak 1 ayet, 1 hadis, 1 mevlana, 1 kıssa sonrasında psikolojimiz tamamen kontrol altında, bu kadar kolay olmamalı. 



Şunu da unutmamak gerek mümin kişinin zaten psikolojik bir sorunu olmamalı diyor dönemimiz alimleri.



birçok kitap okudum ama fotoğraf çekmeye vaktim olmadığı için hiçbirini paylaşamadım, sanıyorum ki sık sık ne okudum postu yapacağım, kitap tavsiyeleri için beni takip edin,

No comments:

Post a Comment