Tuesday, April 22, 2014

ÇİÇEKLİ YAZLIK ELBİSE



cicekli yazlik elbise 1


Yaza daha çok var gerçi ama yazlık dikişlere çoktan başladım.Bu kumaş cıvıl cıvıl renkleriyle tam bir yaz elbisesine adaydı.Onu birikmiş kumaş yığınımın arasından alırken işte böyle düşünüyordum.


cicekli yazlik elbise 2


Model Burda dergisi 2010 Haziran sayısından .Yine patron ile çalıştım.Modelin en küçük bedeni 104'tü,paftaları da ona göre çıkardım ama dikerken biraz daralttım haliyle.


cicekli yazlik elbise 3


Yakasında her iki yönde minik pileler var.Ortada da 3 tane çıt çıt.Modelin orjinali düğmeliydi,ama ben çıt çıt bastırmayı daha uygun buldum.Böylesi daha kullanışlı  sanırım,özellikle de çocuklar için..Giydirip çıkarması kolay...


cicekli yazlik elbise 4


Arkası düz.Dikişleri beyaz iple yaptım,azıcık sırıttı ama kırmızı ya da lacivert ip almayı bekleyemedim dikmek için.Böyle de tez canlıyımdır:)


cicekli yazlik elbise 5



cicekli yazlik elbise 6



cicekli yazlik elbise 7


Kol ve yaka dikişinden bir ayrıntı...


cicekli yazlik elbise 8


Bizim kız fotoğraf çekimini işte böyle sabote etti:)Yaz sıcağında evde şapka , bazen de eldivenle geziyor bizimki.Kızım bunaldın artık çıkarayım diyince "hayııııyyy o benim" diyor:)


cicekli yazlik elbise 9


Yaz gelsin de giysin benim kuzum yeni elbisesini:)Herkese mutlu haftasonları...

No comments:

Post a Comment