Wednesday, April 23, 2014

GÜN SOFRASI



gun sofrasi 1




   Bugün arkadaşlarımla günüm vardı istek üzerine onlara perde pilavı pişirdim tabiki yanınada bol bol salata ,tatlı olarakta cheescake ve acıbadem kurabiyesi vardı. Pilavıda cheescake de çok beğendiler. Bol bol sohbet edip güzel bir gün geçirdik .


gun sofrasi 2






Süzme yoğurdun içerisine doğranmış közlenmiş biber ve patlıcanları birazda zeytinyağ ve sarımsak koyup karıştırdım ve tabağın ortasına yerleştirip etrafınada cipsleri yerleştirdim hoş bir görüntü oldu.






gun sofrasi 3




 Konserve meksika fasulyesi ve mısırlsrı yıkayıp süzdürdüm içerisine doğranmış kornişon,bol maydonoz, dereotu koyup karıştırın sızma zeytinyağ,limon ve nar ekşisi ile tatlandırın ben birazda acı pul biber koyuyorum.


gun sofrasi 4






Mor lahanayı akşamdan doğrayıp 1 yemek kaşığı sirke ,1 limonun suyu ile karıştırıp beklettim sabahta zeytinyağ ve tuz atıp rendelenmiş havuçlarla servis yaptım.



gun sofrasi 5


Vişne soslu cheescake tarife BURADAN ulaşabilirsiniz.


gun sofrasi 6


   Madensulu buzluk böreği ilk denedim ama çok beğendik harika olmuştu tafini daha sonra yayınlayacağım.

            AFİYET OLSUN          


No comments:

Post a Comment