Friday, March 14, 2014

bebek yeleklei

Merhaba degerli web sitesi okurlarimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün bebek yeleklei makalesini paylasmaya karar verdik.

Merhaba degerli web sitesi okurlarimiz. Simdiki yayinimiz sakallı ipten kırlent yapımı.




































bebek yeleklei 1




Perdemizin bitmiş hali.











bebek yeleklei 2











Perdenin kullanılacağı pencerenin ölçüsü alınır. Benim yaptığım 90 cm. lik bir perde olacak.






Alınan ölçü kadar sakallı iple zincir çekilir. Ben 3 numara tığ kullandım.






bebek yeleklei 3











Çektiğim zincire kutucuklar yaptım. 3 zincir çekip 3 lü trabzanlar halinde sıra sonuna kadar ördüm.






bebek yeleklei 4











4 sıra olunca bitirdim. Atkı saçağı takar gibi her kutucuğa sakallı ipten taktım.






Keserken kirpi yünün döküntüsü çok oluyor. Mutfakta halıyı kaldırıp, yerde kestim. Kalebodurları da ölçü yaptım. Daha kolay oldu. 3 kirpi yünden sonra, Alize'nin dut ipinden almıştım, 1 sıra da ondan taktım kirpi iplerin arasına.  






bebek yeleklei 5











Perdeyi taktıktan sonra oturup uzun olan ipleri düz bir şekilde kesmeye çalıştım.






bebek yeleklei 1






bebek yeleklei 7











Perdemizin son hali. Abimin mutfağındaki küçük cama yaptım bunu. Diğer büyük olan cama da yapacağım.











Dipnot: 5 çocuk evdeyken yapmaya kalkıştım bu perdeyi. Tavsiye: çocuksuz ortamda yapınız : )) 







Onerdigimiz enterasan makale : sakalli ipten kirlent


Bu makale ile alakali daha fazla yazi gorebileceginiz faydali bir site : ebruli iple bebek yelek modelleri

No comments:

Post a Comment