Saturday, November 23, 2013

tig isi bebek yelegi modelleri

Merhabalar sevgili site ziyaretcilerimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün tig isi bebek yelegi modelleri makalesini yayinlamaya karar verdik.


tig isi bebek yelegi modelleri 1


"Evde kalan iplerim değerlensin", bu yılın ana teması bu. Yeni ip almama kararım halen geçerli. Evde olan ipleri olabildiğince azalttım ama 1547863 tane yelek, 45698753476545 çift patik, 576486756 battaniye vs. çıkar o ip yığınından. : )))


Motifleri yaparak başladım, ne yapacağıma karar vermeden. Kuzeyin uykuda olduğu vakit, benim dinlenme vaktim. Hemen elime ip, tığ ya da şiş. O an aklıma esen bir motif, model başlamış olurum.



tig isi bebek yelegi modelleri 2


Nako pırlanta vardı evde. İki rengini bulup hanım dilendi, bey beğendi motifi yaptım. 5 tam motif, 2 tane de yarım motif kullandım bu yelekte.



tig isi bebek yelegi modelleri 3


Lastiklerini 5 numara şişle lastik örgüsü yaptım.


Doğumuna sayılı günler kalan Esmanur bebek için ördüm. Diğer hediyelerinin yanında yerini aldı.



Bu makale hakkinda daha cok bilgi inceleyebileceginiz degerli bir web sayfasi : tığ işi bebek yelek modelleri ve örnekleri

No comments:

Post a Comment