Thursday, November 7, 2013

Bİz,bayram...



biz bayram 1



Merhabalar


Biz bir süredir hastalıklarla mücadele ediyoruz.O yüzden buralara uğrayamadık..Ve hala da ikimizde hastayız :( Sanırım artık 2 ay olacak.2 enfeksiyon 2 grip geçirdik(geçiriyoruz) Öksürme hala devam..Bayramdan önce tam 1 yaş aşılarını yaptıracağım günün gecesi yine ateşi yükseldi.Diş geliyor sandım ama yok.Yine enfeksiyon..Dolayısı ile aşılarda kaldı.Bu hafta toparlarlıyor gibi ama bakalım aşıları nasıl atlatıcaz..


Ben de bayramdan beri gribim.İlaçlarım bitiyor nerdeyse ama hala iyileşme yönünde bir adım yok.


Artık hastalıklardan cidden bunaldım.Ama yine de şükrediyorum.Allah dermansız dert vermesin..


 


biz bayram 2


 

Post fotoğrafsız olmasın dedim.Bunlarda bayramın ilk sabahından kareler..



Saç bandını ben yaptım yine :) Bu ara bu tarz bant yapmaya sardım :) Bir ara vakit bulursam paylaşırım yapımını da..


 


biz bayram 3


 Sabahları japon gibi uyanıyor bazen benim kuzum :) 


biz bayram 4






 

biz bayram 5 


Bu da bayramın başka bir gününden bir kare.Telefonla çekildiği için çok net değil..


 Not;Beni merak edip mail atan arkadaşlarıma tek tek dönemediğim için özür dilerim.Beni önemsediğiniz için teşekkür ederim.. Hepinize sağlıklı,mutlu günler diliyorum..



No comments:

Post a Comment