Wednesday, February 12, 2014

BERE AÇIKLAMASI



bere aciklamasi 1










Modelimizin orjinal adresi http://www.ravelry.com/patterns/library/cafe-au-lait-tam






örülmüş diğer modellere buradan bakabilirsiniz.






AÇIKLAMASI


4 ve 4.5 numaralı misinalı şiş


ve 


uygun iplik






4 numaralı şişimize 108 ilmek atıyoruz.


1düz, 1 ters yaklaşık 12-13 sıra örüyoruz. ( Düz ilmekleri örerken döndürerek alıyoruz)


sonra şemamızı uyguluyoruz.


bere aciklamasi 2


şemamız her sırada uygulanıyor sıra başlarına işaret koymanızı tavsiye ederim. Ben ilk 3 sıranın açıklamasını yazacağım.


1.sıra: 3 düz, sağakes,dola, ( 4düz ,sağa kes,dola)son bir ilmeğe kadar parantez içine tekrarla , 1düz


2.sıra: 2düz, sağakes,dola, ( 4düz ,sağa kes,dola)son iki ilmeğe kadar parantez içine tekrarla , 2düz


3.sıra: 1 düz sağakes,dola, ( 4düz ,sağa kes,dola)son üç ilmeğe kadar parantez içine tekrarla , 3düz






işaretlerin anlamları


bere aciklamasi 3










birinci şemayı ben 5 kere tekrarlıyorum ve sonra altta verdiğim şemayı uyguluyorum. 


bere aciklamasi 4


modelimiz 6 ve 6 nın katları ile örülüyor. ben boyunluklukları öyle ördüm mavi boyunluk 288 ilmekti galiba :)


öreceklere kolay gelsin


No comments:

Post a Comment